Merhaba bende yeni katıldım benim gibi ayni durumda olanlara sorum olacakti 1 yaşinda kızım var ve suan 2 bucuk aylik hamileyim sezeryan ile dogum yaptim kronik epilepsi rahatsizligim oldugu icin hamileligimde hicbir sorun yok ama benim gibi olanlar karniniz buyudukce herhangi bir sorun oldumu dikiş yerinizde veya herhangi başka bir sorun aydinlatirsanis sevinirim 🤲