Yurt dısından yapılan yardımların, aslında depremzedeler için olmadığı SÖYLENDİ. Zamanında 17 ağs ve düzce depreminde cocuk kaçırmışlar , terrst yetiştirmek istedikleri için bunu yapıyorlar deniyor. Doğru mu?
Son durum : bu sefer de kaçırmışlar. Happy kids de okudum