Feyzaclk Allah bebeğini sana bağışlasın canım inşallah. Stresten o ağrılar. Sakin kalmaya çalış demek çok saçma olacak evet. Karnına dokun, okşa bebeginle konuş sürekli. İnşallah bir şey olmaz. Dikkat etmeye çalış kendine. Bebeğin seni hissediyor konuş onunla senin duygularını yaşıyor. Üzülmemek ve stres yapmamak elde değil tabi ki. Bebeginle sohbet et inşallah geçer ağrıların ve şu zor günler hemen geçer.