BBuseY çok teşekkür ederim .. evet her gittiğimde hareketlerini soruyor , kalp atışını sesli dinliyor ve hareketlerde azalma olursa hemen gelmemi söylüyor . Ultrasonda kan akışı hakkında bilgi veriyor hareketleri burda da güzel görünüyor dedi , baila bir arkadaşım da bu doktorda 2 ay önce doğum yaptı da onu da 37 de başlatmış , ben henüz girmedim bir de gece olan ağrılarımı söylemeli miydim unuttum diye telaş yaptım bir an . Belki de dediğiniz gibi herşey iyi diye gerek görmüyordur .