Lavivana Kızlar iyi günler bebeğim 4 hafta geriymis diyerek korkarak post açmıştım.duramqdim gittim doktora başka doktor beli 4 hafta kafası 2 hafta boyu 1 hafta dedi .4 hafta diyen her yeri orantılı geri demişti .devlet hastanesi ikksinin. De makinesi çok eski.beni doğumhaneye yolladı sadece minyonluk olamaz gelişimi geri diye .doğum hanede dopplerli güzel bı makine vardı.doktor 3 kere olcmus evet geri dedi ama beli 1 hafta geri dedi 36+1 deyim sonuçlar aşağıdaki gibi. Bu seferde rahminde değişiklikler başlamış biraz geri bebek .çatı muyanesi mı ne yapti kızlar onda da kan vardı baya normal dedi.baskq bişey demediler .vücudum doğuma hazırlanıyor mus iki gün sonra gel .37.haftada da dogurtalim dedi.sizce sonusclar çok korkulacak gibi mi bacak boyu daha kisaymis doğunca düzelir mi .kb yin acil bir durum değil deprem olayında .ama hamile bı kadın olarak çok kafaya taktım stres yaptım mazur görün https://mutluresim.com/image/U2aiu
Mine34 Lavivana bebişin asıl gelişimi doğumdan sonradır bence küçücük doğup zamanla tombiklesen bebisler gördüm sıkma canını annesii
OzgeSrc Lavivana bende dun 39+0 dogm yaptim yaklasik 2-3 hafta gerilik var deniyordu. Sonuc olarak evet zayif bi bebek dunyaya geldi 2750 gram ama cok saglikli sukurler olsun
asyaa11 38 haftada gelişim geriliğiyle 2300gr doğum yaptım şimdi toparladı çok şükür sağlıkla doğsunda gelişimi normale döner bisüre sonra,kafanıza takmayın sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Lavivana asyaa11 normal doğum mu yaptınız .yoksa sezerysnla mi aldılar bana hiç bişey demediler cuma acilde sorucsm inşallah çatı dar olsa söylerlerdi büyük ihtimal
mercimekkoftesi1 Bende 28+5 haftalık hamileyim bana da gelişimi 1 hafta geride dediler. 3 doktora gittim üçüde aynısını söyledi. Günlerdir kafama takıp duruyorum 😔 Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 🤲🏻
Nursaygi mercimekkoftesi1 1 hafta çok önemli bir gerilik değil bende de öyle ama büyük ihtimalle geç döllenme dedi doktor 2 hafta olmadığı sürece gelişim geriliği var diyemiz dedi bende en başından beri ultrason ve son adet tarihine göre geri çıkıyor. Geç döllenmeden kaynaklı olabilir.
TTtutku mercimekkoftesi1 bir hafta gelişim geriliği önemli değil ki 3 hafta ve üzeri dikkate alınır bi hafta gerilik olanları önemsiz diye çoğu doktor bile söylemez yani dikkate alıncak bi oran değil
Lavivana mercimekkoftesi1 takmayın bir hafta önemli değil diye biliyorum .4 dediler 2 dediler 1 dediler şimdi bacak iki hafta geri diyorlar .tam rahatladım derken şimdi 37 de doğurtalim diyorlar .takarsam şuan bile dogurabilirim takmayın belki geç döllenme olmuştur bu zamana kadar onemseyip soylememislerdir.
Btlklnc mercimekkoftesi1 kafana takmakta cok haklısın cnkü biz anneyız artk vee karnımızdaki bebekle smdiden ınanılmaz bır bag kurduk. Bizimde genetık olabılır dedndıgı halde 2 hafta gerılık vardı kafa ve karın bölgesınde. Bu ay bır haftay düşmüş geriligi cok şükür diyorum. Ama ben ona ınanıyorum bnm oglum cok güclüü 🙏🏻 anasına cekecek kücük kafalım :) lütfen kafasınıza takmayın . Eskıden ultrason bıle yokmuss bu kdar ayrıntıyı bılmekte bazen bizi yoruyor
Lavivana Mine34 teşekkür ederim iki günde çok yıprandım.simdi biraz rahatladım bu sefer de erken dogurtcaklar.bakalim suyum plasanta vs herşey iyi gelişimi durursa alınır.tutabilfigim kadar tutmak istiyorum artık:)
Sevvl Btlklnc ay canım nasıl düşmüş benımde ikizlerin biri bir biri iki hafta geri kafa ve göbek aynı şekilde herseyı yıyprum ama ypk doktorum beslenme ile alakalı depil diyor
mercimekkoftesi1 Btlklnc evet bazen onu bende diyorum keşke bilmesek kafamız daha rahat olur diye ama sonra da bilmezsek nasıl önlem alacağız diyorum bu konuda da kafalar karışık 😅 Allahım yavrularımızı sağsalim bize kavuştursun inşallah 🙏🏻
Btlklnc Sevvl genetiktir canım ben senın fotolarını görüyordum sende benım gibisin minyon tipli. Hergun mutlaka muz, kefir, kaşar yedım ama mutlaka bır haftada 200 gr almıs .
Sevvl Btlklnc bemde yiyorum hamılelıgımın başından beri ama birden gerilediler 🥹 bende 2800 doğmuşum 40 haftada doktorda dedi genetık olabilir
Btlklnc Sevvl bende 2500 falan dogmusum yaa bızım sıpalar saglıklı olucak merak etme cok sısman bebek saglıklı demek degıldır canım :) bide sızın ikizmiş. 1900 gr ıkız doguran tanıdıklarım varr smdı kocaman kız oldular
Sevvl Btlklnc sağlıklı olsunlar bı sıkıntı çıkmasında bende öyle doyorum küçük doğsunlar öyle de böyle de büyütücez ❤️