ayse_65 Kızlar öncelikle hepimize cok gecmıs olsın rabbim yardımcı olsun depremde kalanlara inşallah Ama bir sorum var 14 hafta 3 günlük hamileyim bugün gittim 2 Li tarama testi som gün dedi istemedim açıkçası diğerlerini de yaptırmak istemıyrm ne gelse Allahtan aranızda yaptırmayan varmı ya da yaptıran Bu ara da cinsiyet sordum 16. Haftada net belli olur ama yüksek olasılıkla olanı diyeyim dedi erkek dedi Yanılır mı doktorlarda
Mervvvever ayse_65 bende yaptırmadım ikili testi doktoruma sordum aldırma gibi düşüncen varsa yaptır dedi asla canıma kıymam o yüzden yaptırmadım sonuçta kesin olmuyor teyzeme ikili tarama sonucunda down dediler doğuma kadar günleri zehir oldu sağlıklı oldu bebeği
anneyim1 Benim 1 tane oğlum var 12.haftadan itibaren erkek diyordu doktorum. 2.ye hamileyim 12.haftada kız dedi 14te erkek dedi, yanılmıştır yada bebek yanıltmıştır belki diyorum bir sonraki kontrolü bekliyorum kesin cinsiyet için
ayse_65 Mervvvever o yüzden yaptırmak istemıyrm iste ne gelse rabbımden razıyım ben eşimde Yaptırıp söyledikleri şeylerde sıkıntıya girmek istemıyrz ne deselerde almayacaz zaten
Mervvvever ayse_65 aynen öyle en azından psikolojik baskı olmuyor üzerimizde kaç kişiye down dediler yanlış çıktı rabbim korusun hepimizin bebeklerini sağlıkla gelsinler inşallah