Kızlar biraz garip gelebilir bu sorum ama cidden merak ediyorum. Bebeğim son 1 saattir o kadar hareketli ki hiç durmuyor karnımda sürekli hissediyorum. 19+2 fazla hareketli oluşu da normal mi. 1 haftadır net olarak hissetmeye başlamıştım ama bu kadar çok ve net hiç hissetmedim normal mi