Merhabalar ben gebeligimin 42. Haftasindayim 41+3 oldum. Bugün nst vardi sancilarim da vardi. Ama doktor her seferinde bebegin keyfi yerinde deyip yolluyor. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Ne zaman doğacak bu çocuk. Tavsiye ve tecrübeleriniz nelerdir. ? Artık canim çok yanıyor psikolojim bozuldu. Lütfen yardım edin