Mrhblar oncelikle bi ay once kimyasal gebelik gecirdim hic regl olmadan tekrar hamile kaldim. Ozamn beta-hcg 35 cikmisti ve iki gün sonra düştü. Cuma günü test verdim bu sefer 316 cikti yarın tekrar gidicem. Ama yine yasarmiyim diye cok korkuyorum. Sizce bu deger normal mi