Denizisb Arkadaşlar 10 haftalık hamileyim ama karnim 7 aylık gibi çok şiş beton oturdu içime sanki anlamiyorum sizinde boyle oldumu :((
s100516 Denizisb ben hamile olduğumu öğrenmeden yani adet olmam gereken günden itibaren vucudumun şiştiğini gözlemledim özellikle göbeğim şuan 16 haftalığım ama görseniz 6 aylık dersiniz
Denizisb elifcicek_07 https://share.icloud.com/photos/0260llrIphljS7-ooEZ3amMrA acaba oldumu :) ben atamadim resim resmen bilmiyorum:)
Denizisb Gizemcan12 peki sizde regl agrısı gibi agrilar oluyomu 2.sorum karninizda pir pir bi his acaba hissediyomuyuz :))))