Hlilal 30+2de kontrole gittiğimde biraz ağrım var diye alttan dimuayne etmek istedi 25mm ölçtü gayet iyi dedi, aslında iyi değil 25mm tam sınır takmadım kafaya cok zaten zor hamilelik geçiriyorum evden dışarı cıkmıyprum sürekli istirahat halimdeyim diye. 2 hafta sonra bebek hareketi azlığı ile gece acile gittik alttan Muayne yi kabul etmedim, doktora da 25mm ölçüldü alttan normal dedi dedim. Acil doktoru öyle şey mi olur 25mm ise erken doğum riski dir sona yaklaşıyorsun artık ilaç kullanman gerekir dedi.. Gel de inan güven.. 30.haftaya kadar çalıştığım doktorla asla böyle Bi problem yaşamamıştım oysaki ne zaman değişmek zorunda kaldım dertler başladı.. Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏