bihterquenn UmAlya bende de regl ağrısı gibi Allah yardımcımız olsun sağlıkla kucağımiza alalım inşallah
hilalella Edafmo bana da doktor şuan solunum sıkıntısı çeker gelişim kaynaklı dedi eğer doğarsa 36ya kadar dayan diyor ama benim minik kızım doğmak için can atıyor
Serklajligebelik Edafmo Sizi hatırladım Çerkezköydeydiniz değil mi , çok geçmiş olsun bebeğinize . Sağlıcakla bir an önce çıkar inşallah 🙏🏻 devlette mi doğum yaptınız Seda hanım da mı
Asliormanci Edafmo çok küçük degil hemen toparlanır Allah’ın iziniyle buna inanarak sütünüzü sağın ve içsin hemen toparlar