Arkadaşlar ewet heycanlisiniz burda paylaşım yapmak hersekild eserbest ama biraz duyarlı mi olsak diyorum. Lütfen böyle paylaşımlara ara verelim lütfen. Yardım Barınma çağrıları postları üstte kalsın. O kadar bebek enkaz altından çıkarılırken Böyle yapilmasi içimi sizlattiyo…