Hanımlar merhaba, iki gündür biraz fazla agladıgımdan mı bilmiyorum bebek hissetmis olabilir mi.. karnımda sanki kalp atısı gibi srada karnım atıyor nasıl tarif edecegimi bilemedim daha önce böyle yasayan oldu mu? Normal midir? Daha 8 haftalıgız.. Korkmalı mıyım emin olamadım cok rahatsız eden bir durum degil ama daha cok minik hareketini hissedyor olamam sanırım