İlk doktora gitmeye başladığımızda randevu saatinden 40 dk geç alıp 2 dk gösteren bir doktora gidiyorduk bir oldu iki oldu derken başka doktor araştırdım ve gerçekten gerek merhameti gerek yaklaşımı insanlığıyla parmakla gösterilir bir doktorumuz oldu . 31 haftadayım 1 ay önce randevuya hava şartlarından dolayı geçikmemizle ona rağmen geri çevirmeyip ilgilendi ve renkli ultrasonu bir türlü alamazken bizim kız yüzünden çok uğraştı almaya çalıştı ve başardı 🙃🥰