Arkadaşlar öncelikle cümlemize geçmiş olsun ölen kardeşlerimize rabbim rahmetiyle muamele eylesin yaralılarımıza şifa versin Rabbim hiç zamanı değil ama bir sorum olucak 33 haftalık hamileyim ilk deprem esnasında sarsıntıyla kaçarken düştüm sol ayağımın üzerine basamıyorum hiçbir şekilde noldu bilmiyorum hamileyken bakarlar mı röntgen zararlı mı