Yaseminnn75 Beta hcg 9700 çıktı adet günüme göre 6 haftalık gebelik oluyor ama doktor kese var kalp atışı da var ama bebek tam gelişmemiş dedi bisey anlamadım bu durumu yaşayan var mi
Yaseminnn75 Asyos34 6+3 teyim kalp atışı var dedi gelişmediği için göstermiyormuş ultrasyonda 10 gün sonra bidaha gidicem
Elzsy2023 Başka dr git. Ama yorumlarına bakarak bu doktorundan iyi olarak tavsiye edilen. Bana da boş gebelik kese küçük dendi. Başka ile devam ettim giç öyle birsey bile demedi. 2 hafta sonra cinsiyetini öğreneceği. Geç döllenme de olmuş olabilir
Annesininbali_05 Yaseminnn75 canım kalp atışı var dikkat et başka doktora git bazı doktorlar hemen kürtaj öneriyor