Kızlar merhaba, İstanbul kanuni sultan Süleyman hastanesine dün öğlen yatışım yapıldı 31+ 3 haftalığım suyum geldiği için kontrol amaçlı yatışım oldu hiç açılmam yok bebeğimin akciğer gelişimi için antibiyotik yazılıyor haftasonuna kadar buradayım , suyumun çok ama çok az kaldığı söyleniyor 34.haftamda doğuma alacaklar böyle durum yaşayan var mı bilgilendirir misiniz çok korkuyorum