Yarenhayel
Geçmiş olsun Yaren
Öncelikle bu durumun temel sebebini öğrenmek için rutin kontrollerini aksatma
Doğruluğunu Teyit edebilmek için farklı bi doktora gidip USG yaptırabilirsin
Son zamanlarda akıntı miktarında artış ya da çamaşırında sürekli ıslanma gördün mü? sonuçta bu suyun dışarı çıkarak atılması gerek 🤔
ya da ikinci bi ihtimal ileriki haftalarda detaylı USGye girmen gerekecek kesinlikle yapmanı öneriririm Normalde bebek sıvı içerisinde yaşar bu sıvıyı içer ve anne karnına idrar yaparak geri verir 24. Haftada gireceğin detaylı usgde acaba suyu dışarı atamaması için bi sebep mi var bunu incelemiş olursun ✅
O döneme gelene kadar yapman gerekenler eğer şeker sorunun yoksabol su tüketmek, armut suyu ve havuç suyu tüketmek❣️ Herkese iyi geldiğini vee su miktarında artış yarattığına şahit oldum 👍 Bebeğini sağlıcakla kucağına alman dileğiyle ♥️