Kızlar 38 haftama giricem çatı muayenesi yapabilirmiş doktor nasıl yapıldığını bilmiyorum bazıları elini sokuyor falan diyorlar korktum açıkçası sizce yaptırmalı mıyım zorunlu mu acaba ben istemiyorum gitmesem o gün hastaneye ne olur Bilgi verir misiniz