aslikaya_ Merhaba.Herkesden fikrini bölüşmesini isterim çünki çok kararsızım.Sizce hangisi?Sezeryanında kendi özellikleri var,doğumunda
dlkuznnn Sağlık acısından normali öneriyorum doktorum ama normale uyvun olmadığı için çatım belki sezeryan olabilir dedi. Ben ikisinin de tecrübesini yaşamadığım dan hangisi benim içim iyiyse o olsun diye dua ediyorum.