Mihri_34 geçen hafta sezeryan oldum. Gecelik derim kesinlikle. Şöyle bir durum var doğum sonrası serum takılıyor. 4-5 serum takıldı sanırım gün içinde bana. Öyle olduğu için de lavabo ihtiyacı çok oluyor. Pijama altını indirmeye bile yetisemiyor insan ve o durumda indiremiyorsunuz zaten. İç çamaşırı üzerine gecelik giymek daha iyi oluyor. Rahat hareket ediyorsunuz. Ben lcwden almıştım memnunda kaldım. Üst kısmında çıt çıt vardı bebek emerken de rahat oluyor. Pijama takımım da vardı yalnızca foto çekiminde giyip çıkardım o kadar