GULSE23 tam 28.haftada yaptırdım canım. Özelde ücreti cok fazla geldı. Develet hstanesıne normal muayeneme gittim. Doktorum dosya actı bu dosyayla yatıs birimine cık yatıs yaptır dedı. Cıktım hemen yaptırdım. Yarım saat demeden igneyı getırdıler yaptılar. 10 dk bekledım bırazcık yaktı popodan yapıyorlar. Sonra cıktım eve geldım. Yatıs yaptırmalarının sebebı devlet ıgnenın ücretini karsılasın diyeymıs cok basitti