Hulya2626 Doğuma az kaldı ben pantolonlu gecelik Takımı aldım. Elbise şeklinde olandan almaya gerek var mı? Tecrübeli olanlar Yardımcı olursa sevinirim
arirangg Hulya2626 Ben doğum yapmadım ama bence elbiseli daha rahat olur tuvalete giderken galan daha iyi olur. Ama tecrübeli olanlar da yazar ona göre karar verirsiniz
cahillesohbetikestim Hulya2626 eğer sezaryen doğum yapacaksanız elbise şeklinde olanla daha rahat ediyorsunuz
Aysshenur Ben çantama ikisinden de koydum her ihtimali düşünerek. Yedekli olsun diye ikisinden de alabilirsin