AyFa1608 bende de protein kaçağı falan vardı tansiyonum 14/8 ilerliyordu aslında ama işte benim son dk nst kötü çıktı doğumda bebek eşinden ayrılmış vaziyette bulundu yani sanırım benim sorunum başkaydı 😞 inşallah sağ Salim alırsın kucağına ilk bebeğin için üzgünüm. Bende ilk bebeğimi 36 haftalık kaybettim corona yüzünden dediler ama belkide preeklampsiydi