Kucuk_melegim Kizlar normal doğum yapmış olanlar bi bakabilirmi Sorum şu doğum gününden bir kac gun once herhangi bir sanci vs oluyor mu yoksa ayni gun birden mi geliyor bu sancı 39+1 olduk gelen giden yok geçen hafta sancilarm vardi oda azaldi anlamadım ben
Nurselnurcan Kucuk_melegim bende 38+6 oldum daha geçen günlerde beklemeyecek gelecek herhalde derken 2 gündür sanki kendini geri çekti. Ne ağrı kaldı ne sancı ne bir şey zaten çok yoktu ufacık bir ağrıda bile mutlu oluyordum onlar da kesildi. Sanki kendi yukarı çekti. Acaba stres falan mı etkiliyor diyorum 2 gündür olaylara falan üzüldüm stres oldum.. Bilemedim.
Kucuk_melegim mzyynkbra bende oyle gecen hafta sancilarim vardi bu hafta sadece sabahlari oluyor sonra olmuyor boyle olunca gelmicek mi demek anlamadm ilk doğmum
turkogluceren Her an olabilir. Ben ilk doğumumda 40+0 da sabah kontrole gittim bebeğim kanala bile girmemişti, dr 1 hafta daha bekleyelim ben ise 2 hafta bekleyelim demiştim, sezeryan konuşmuştuk ancak o günün akşamına suyum geldi ve doğumum gerçekleşti.
Kucuk_melegim turkogluceren yaa neguzel benm bebegmde yeterince kanala girmemiş biraz daha inmesi lazm dedi sancilarin oldukca iner dedi ama sancilarim ne olduysa birden gitti gecen hafta yine sancım vardi 2 cm acikliğim olmuştu Yani birkac gun önceden yada birgun onceden sanci belirti olmadanda ertesi gun doğrabiliyoruz öyle mi
turkogluceren Kucuk_melegim inanın ben 0 sancı ile gittim ve o güne kadar hiç ağrım sancım olmadı. İçinizi ferah tutun bebeğiniz gelmek için hazır olmayı bekliyor. Ebem demişti ki ‘bebeğinizle konuşun onu 9ay karnında büyüttüğünü artık kucağımda emzirmek için sabırsızlandığınızı ve onu beklediğinizi söyleyip davet edin, o zaman onlarda rahatlar’ bilmiyorum ben inanıyorum ve işe yaradığını düşünüyorum
Kucuk_melegim turkogluceren konuşuyorum hep gel yavrum seni bekliyoruz baban artik seni kucağına almak istiyor diye konuşuyorum annecim gel hadi diye valla sancilarm gidince korktum acikcasi doğum gelmicek gibi haftaya sali randovum var 40+3 oluyoruz ozamana kadar gelir inşallah
turkogluceren Kucuk_melegim dediğim gibi kendini hazır hissederse bugün bile gelebilir, illa sancı olması gerekmiyor benim suyum geldikten 4saat sonra başladı sancılarım tabii sancıyla birlikte açılmamda. Sağlıkla kucağınıza alın inşaAllah. Bu arada merdiven çıkıp inmek, pilates topunda zıplamak(yoksa koltuk kenarında olur bence ☺️)ve ılık duş çok iyi geliyor okumuşsunuzdur illaki ben hatırlatayım istedim.
Kucuk_melegim Nurselnurcan bende 38 de başlamıştı ağrılarım hergun agrim vardi gelcek diyodum birden gitti strese daha erken gelir bebek üzüntüye bende öyle üzülüp duruyorum olanlara dua ediyorum öyle
Kucuk_melegim turkogluceren teşekür ederim koltuk kenarinda nasl yapabilirm topum yok şimdi alsam o gelene kadar doğrursam bide boşa almış olurum
turkogluceren Koltuk kenarına oturup ayaklardan destek alarak yapabilirsiniz, koltuğun top olduğunu düşünün 😂