Tunti bizimkide ıkı hafta geriden gelıyordu riskli gebelık uzmanına görünmemı istedi genel olarak genetıkte olabılır dedı. Kafası ve karnı gerıden gelıyor . Hergun yumurta, kaşar , muz, kefir tüketin bır haftada 200 gr aldı bizimki masallah cok iyi dedi doktor ama genede riskli gebelık uzmanına sormak lazım . Mesela bızım bebegımızın. Bır degeri var 13,6 cıkıyor . Yani şöyle normalde 1 en kücük bebekmıs 100 en iri bebekmıss . Bızımkı %50 olması gerekırken %13,6 cıkıyor sizin nasıl acaba