4+1 de gittim hem kese hem kalp atışı gördük ama bebeğimizin haftası ilerideydi. Bence bekleyin 6 ya kadar çünkü genelde o haftalarda hatta 7. Haftalarda görenler oluyor hem paranız yanmaz hemde yolk sac ve kalp atışı yok 2 hafta sonra gel diyebilirler. Zaten gitseniz de birşey değişmiyor folik asit kullanın diyorlar testleri falan kalp atışından sonra yapıyorlar