Merhaba güzel anne ve anne adayları, 31 Aralık son regli günüm idi gecikmenin 8. Gününde test yaptım silikte olsa ikinci çizgiyi gördüm. Ancak lekelenme ile başlayan süreç 2 gündür ara ara parlak bir kırmızı kanamaya döndü. Endişelenmeye başladım. Normal olduğuna dair yazılar okudum ancak ara ara kramplarımda devam ediyor. Yurtdışında olduğumdan henüz bir doktorda bulamadım. Bu lekelenme ve kanamalar normal midir ? 😔