Canim ben urfada Metrolife ta Tuna Akçal da doğum yaptim. Ve suan da hastane acik dogumlar poliklinikler devam ediyo devleti begenmedigim icin burada yaptim dogumumu ve cok memnundum. Bu deprem zamani da hizmet devam ediyo cok sukur. Tereddütsüz tavsiye ederim