Gebelik yok şu an zaten erken test yapmayın . Ben şu an 20. Haftamdayim ve içime doğdu hamile olduğum sizin gibi 5 gün önceden yaptım testi tabi negatif çıktı. Tam adet olacağım gün de tamamen Kasık ağrısı var diye doktora gittiğimde gebe olduğumu öğrendim . Yani erken test yapmayın çok yanıltıcı oluyor .Su an belki gebesiniz belkide değilsiniz test için çok erken .