Son bir günüm kaldı perşembe günü doğumum var ama diyarbakırdayım etrafımdaki bütün arkadaşlarım bugün memeleketlerine gitti korkuyorum 4yaşında kızım var eşimle annemden başka kimse yok onca plan yaptık kızım etkilenmesin yaşamasın o anı dedik ama şu an evimize bile zor giriyoruz