Snm123 benimde tansiyonum ilk gebelikte 17 ye çıkmıştı 37 haftalıkken acil aldılar bir gün kuvezde kaldı ciğerleri tam gelismemis ve onunla birlikte sarılık oldu ama benim tansiyonumu dusemeikleri için bikacgun yogunbakimda yapttim şuan ikinci çocuğuma hamileyim 37+3 deyim tansiyonum 13 u falan buluyor ama doktorum sorun yok 38 39 da alırız dedi bence tansiyonunuz fazla yükselmiyorsa bekleyin derim bı hafta falan daha