Havi bi anda o kadar şeker dediğiniz içecekte 2 dilim baklava kadar glikoz var dünyada hiçbir yayın organında anne veya bebeğe zararlı olduğu hakkında ispatlanmış bir bilgi yoktur. Aksini bir Canan Karatay dan duyduk oda bu sebepten 15 gün meslekten men edildi zaten. Lütfen yaptırın gebelikte şeker çok riskli bir durum riskleri arasında Doğum sonrası solunum problemi , kalp-beyin-sinir sistemi anomalileri , bebekte irilik yada gelişmeme Doğum sonrası hipoglisemi(sarılığı tetikler) vs var eğer şeker varsa kontrol altında olunması gerekiyor. Belirtide olmayabiliyor Sinsicede olabilir bende mesela hiç bir belirti olmamasına rağmen gebelik şekeri var iri bir bebekti ama hiç kilo almamıştım kilodan dolayı bir doktor gerek görmedi hatta öğrendikten sonrasında dikkat ederek şuan herşeyi yoluna koyduk şükür.