Arkadaşlar kız kardeşim iin 4 aylık bebeği var emziriyor birde tek göğsünden emziriyor doktor 3 saat emzirme ilk sütüde sağ at demiş o güne kadar sağıp bi öğünlük biriktirmek istiyo ama manuel pompadan cıkmıyor sütü manuel olduğu içinmi cıkmıyor acaba elektrikli hastaneler kiralıyormu bi fkir verin bize