Mebk Özeldeki doktoruma gittim 15 ve 16 haftada 2 defa kız dedi net söylüyorum dedi hatta bugünde devlete geldim 18 haftalık olduk erkek dedi erkeğe benziyor bence elini de koymuş olabilir anlamdım diyor Ben hangisine inanacağım şaşırdım
ipek_1701 Mebk bence özeldeki dpktorunuz doğru görmüştür. Çünkü cihazları çok yeni oluyor. Ve net gördüm demiş. Devlette ki emin bile değil. 1 hafta sonra felan tekrar gidin bence. Belirsizlik de insanı geriyo. Ben 16. Hafttamda devlette kıza benziyor dedi. Sonra özele gittim. %100 kız dedi. Ama halen her gittiğimde sorarım. İnşallah siz de kesin bişekilde öğrenirsiniz
Deletedmom_116 Mebk kızda olsa erkekte olsa Ne farkeder .. heleki şu durumda Allah aşkına napiyosunuz ya
cicek52 Mebk özel doktorun ne dediyse odur bence canım. Kii devletteki kesin konuşmamış elini de koymuş olabilir demiş. Buradaki keseden kelleden yorumlara da çok inanma. Bana da hep kız kız dediler erkek çıktı
Hacerdogan esmerella37 yeni keseyi atsam bakabilir misin 9 da tahmin yapmıştın :) şimdi 14+5 doktor göremedi
Hacerdogan Albayrakcansu doktor tahmin yapmadı mı ya ;) bende 14+5 im ve tahmin yapamam küçük henüz dedi :S anlamadım millet baya erken öğreniyor
Mebk esmerella37 özeldeki doktorum öyle net konuştu ki şaşırdım yaa net kız dedi net görmesem söylemem beklerim dedi😊🤦🏻♀️