Umutlu2272
Kızlar psikolojik olduğunu sanmıyorum.5.ayımdayım ve çok acıkıyorum sürekli yeme istediğim var doymuyorum normal mi acaba? Tatlıyı da kaçırıyorum tabi. Bu hamileyken kilo almayanlar nasıl yapmışlar bu işi anlamadım.tecrübeli olan varsa yazabilirler mi acaba☺️☺️