Sila66 ben de önce afada yapmıştım şimdi ahbapa yaptım eminim herkes canla başla çalışıyordur ama ahbapın daha düzenli sistematik çalıştığını düşünüyorum. Yapılan yardımı net görebiliyorum içim rahat. Yapacak olan arkadaşların da ahbapa yapmasını canı gönülden isterim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻