mrvsrcn bıde bnde belırtı goguslerım asılamadan 6 gun sonra falan hasaslasmaya basladı ve bnım adla sol kasıgım agrımaz hep sag agrır regıl olcagımda bıle ıkı taraf agrıyodu o zaman anlamıstım tutugunu Eger adet olsan bıle kan ver bana doktorum oyle demıstı olumsuz dusunme 🙏🏻🤲