gulsun-36 Balıkesirdeyiö 36 haftalık hamileyim üzüntüden korkudan gözüme uyku girmiyor insan yediğinden sıcacık evinde oturmaktan utanır mı 🥺 içim kan ağlıyor o kadar üzgünüm ki anlatamam normalde telefonu sessizde tutarım gece lambası kullanmam ama kendi nefesimden korkar oldum telefonumun sesi full açık bütün lambalar açık bugün onlar yarın biz maalesef bu gerçekten kaçış yok üzgün ve sinirliyim bi şeyler yapılsın artık! yeni yapılan binalar bile kağıt gibi oluyor bunlar nasıl denetlenmiyor anlamış değilim