P12345- Merhaba özel hastanede doğum yapacak annelerimiz, merak konusu olduğum bir konu var. Hastaneye doğum ücreti ödeyip, ekstra bi,iki gece kaldığımız içinde ödeme yapıyor muyuz. Yoksa bu ödediğimiz doğum ücretinin içinde mi kaldığımız günler?
Mervebozo P12345- doğum ücreti içinde 1gece yatış dahil oluyor. Ama ikinci gün kalıcaksan extra para alıyorlar
Be-ren P12345- normal doğumda bir gece sezeryan doğumda iki gece ücretsiz doğuma dahil oluyor bildiğim kadarıyla
Hilalebrar P12345- anlaşmaya bağlı canım o ilk doğum paketi aldığımızda kaç gün dedilerse size ona para ödemiyorsunuz ama paket dışında siz diyelim 4 gün kaldınız ama pakette 2 gün vardı diğer 2 günün parasını ödersiniz
P12345- Hilalebrar biz paket almadık direk günü geldimi neyse o parayı ödücez canım, paket yokmuş sorduğumuz.
Duyguucnr P12345- evet, ben 27 ocakta doğum yaptım. Boğaz enfeksiyonu olduğum için bi gece daha yatırmak istediler o gece için fark ödedik
walkimdet P12345- ben sadece normal doğum ücreti ödedim içinde ne kadar kalmam gerekiyorsa o dahil doğumdan sonra 1 ay çocuğun tün muayeneleri aşıları dahil artı ben normal doğum diye gittim ama sezeryana döndü onda da ekstra bi ücret alınmadı canım ama hastaneden hastaneye değişebilir
TugSozTan Biz doğum paketi aldık ama genel olarak şu şekilde oluyor normal doğumda 1 gece sezaryende 2 gece kalıyorsunuz. Ekstra kaldığınız günle için ücret ödüyorsunuz