busenaz68 Seda_w Özele gitmiştim ilk oradaki doktor reçetesiz olandan yazmıştı 215 tlydi LETPLUS folik asit 90 adet. Şu anda 300 TL olmjs ben onu kullandım hep 😊🙏
Seda_w ballibocek var ya hiç iyi bir Doktor’a ya ben denk gelemedim devlette ya da bilmiyorum yani o yüzden özeli tercih ediyorum ☺
busenaz68 Seda_w yaa bilmiyordum en son gebelik istediğimde folbiol vermişlerdi receteliydi kalktı demekki