Yagmurrr98 benimde aynı ya bende 38. Haftaya girdim ama 37 den beri 4-5 gündür bazen pembemsi bazen kahveye kaçık akıntım oluştu nişandır diye düşündüm ama bu kadar devam da edermiydi ki anlamadım bebek hareketlerinde yada sancısal hiçbişey olmadığu için doktora gitmedim çünkü devlet takipliyim her gittiğimde alttan öuayene olmaktan çok yoruldum