Merhaba canım Anneler ve Anne adayları..💗
Acaba bende buraya pozitif doğum hikayemi yazabilecek miyim diye hep düşünürken o büyük gün dün gerçekleşti ve yavrumu kucağıma sağ salim aldım.🤲🏻
- Şubat günü saat akşam 7de 15 dakikada bir vuran belden sancıyla başladı serüvenim. O gün temizlik yapmıştım ardından yemek hazırladım sonrasında yürüyüş yapmaya çıktım dayanılmicak bi ağrı değildi. Saat akşam 10 gibi sancılarım 10 dakikaya düştü eşim hastaneye gidemediği için (hastane kokusu tutuyor🫣) annem ile birlikte hastane yolunu tuttuk. Gidince ebe beni hemen nst’ye bağladı kontrol etti ve 1cm açılman var dedi. Bu süre zarfında ben sürekli yattım kalkmaya halim yoktu yatmak iyi geliyordu bana, canım annem hakkı asla ödenmez sancı vurdukça sürekli masaj yapıyordu belime öyle böyle derken 2 saat sonra ağrılarım iyice şiddetlendi sancılarım 3 dakika da 1e düştü ebe kontrol edince 7 cm olmuştu açılmam ve rahim ağzın incelmiş çok iyi hızlı ilerliyoruz dedi ama benim artık bekleyecek dermanım yoktu doğum odasına aldılar. 1 saatte orda vakit geçirdik ebe ve annem ile birlikte yürüyüşler ve squat yaptık. Gece 4 gibi artık 10 cm’e ulaşmıştı açılmam yatırdılar beni ve ıkınma sürecim başladı. Her sancı vurduğunda ıkınmam gerekiyordu şiddetli bi sancı vurunca ıkındım ve suyum o an patladı iyice rahatladım artık sancılar o kadar zorlamıyordu beni. Saat 4de başlayan ıkınma serüvenim 2 buçuk saat sürdü bebeğimin kafası görünüyordu ama bende artık güç kalmadığı için maalesef kesi atıldı bu son dedi doktorum son kez güçlü bi ıkınmayla bebeğimi saat 6:45 de kucağıma aldım o an bütün ağrılarım, acılarım bir anda gitti bu nasıl bir mucizeydi Rabbime binlerce kez şükrettim. Sanki o ağrıları ben çekmemişim gibi yeniden doğdum.💗
Canım anne adayları sakın korkmayın öyle bi süreç ki değiyor bütün ağrılara ve acılara. İlk gebeliğimdi benimde haliyle korkuyordum acaba beni neyin beklediğinden iyi ki normal olmuş diyorum şimdide, bebeğim canım oğlumla birlikte şuan hastanedeyiz ve kavuşmanın mutluluğu yaşıyoruz. Darısı bekleyen tüm Annelerin başına sağlıkla kucaklayın inşallah sizde🐣 ve sakın korkmayın değiyor her bi zerresine Rabbim o gücü biz kadınlara vermiş şükürler olsun.💗🤲🏻