Kızlar günaydın dün yaşanan depremin üzüntüsünden olsa gerek baş ağrısından gece duramadim ve acile gittik bir şişe parol bir de sarı serum taktılar (hamile olduğumu belirtmiştim) doktor serumu takınca kaşınma kızarıklık kabarma olursa derinde söyle hemen dedi ama bı şey olmadı şükür 21 haftalık gebeyim ama içim geceden beri huzursuz acaba bebeğe bı zararı oldu mu sarı serumun diye aramızda sağlıkçı varsa ya da tecrübe etmiş olan yardımcı olabilir mi bilgilendirseniz çok tedirginim