Bebilito valla gidiyomus ben bunu çok araştırdım şuan 35. Haftayim alamadım rapor felan almaya alıyorum ama analık hakkimdan gidiyomus yani 1 hafta aldım diyelim doğumdan sonra 8 hafta değil de 7 hafta kaliyomus iznim. Bunu işyerinde personel daireye sordum onlar söyledi hatta dogum iznin başlar bile dediler o yüzden bende az az yıllık izin felan idare ediyorum haftaya ayrilcam izne 36 haftada