Kesinlikle doğuma giderken elbise ve sabahlikli takım almalısınız normal doğum düşünüyorsaniz bugün doğum yaptım suyum gelerek 3 cm açıklıkla suni sancı 6 cm. Kadar dayandım sonrası epidural kesinlikle önerim çünkü ağrı eşiğim yüksek olmasına rağmen ilk doğumum bana çok kolaylık sağladı ancak bebeğim biraz kilolu olduğu için doğumhanede biraz uğraştık onun harici çok rahat bir doğum oldu 🙏 sabah deprem haberlerine üzülüp akşam doğum yapmak biraz üzücüydu Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah..