SosyeteMantisi Dün olanlara çok üzüldüm kardeşimde Malatya’da polislik eğitimindeydi aklım hep ondaydı. Az önce lavobaya kalktım kahverengi akıntı geldi çok korkuyorum hastaneye gideceğim saat 8 olmasını bekliyorum.bebeğime bişey olmaz dimi lütfen dua edin 🥺
SosyeteMantisi Bir_tirtilannesi şuan agrım yok dün akşam bebeğin hareketleri dünden beri normal zamana göre biraz daha yavaş az önce az bi hareketini yine hissetim ama dün akşam çok kasıyordu baskı uyguluyordu 🥺
Bir_tirtilannesi SosyeteMantisi saat 8 de gideceksin hastaneye hangi şehirdesin peki içinin rahat etmesi için acilden bir giriş yap canım
benbilmirem Ne diyeceğimi bilmiyorum lütfen iyi olmaya, güzel düşünmeye çalışın. İnşallah kardeşinize de bebeğinize de bisey olmaz. Allah yardımcımız olsun
SosyeteMantisi Bir_tirtilannesi Gunay_18 Doktor yoktur diye 8i bekleyeyim dedim olmadı şimdi hemen gideyim yoksada en azından orda beklemiş olurum 🥺
Sevilayms SosyeteMantisi Nöbetçi kadın doğumcular oluyor özelde, en kötü ihtimalle acilden giriş yaparsın gözetim altında olursun kuzum stres yapma sakin kalmaya calıs 🙏🏻
SosyeteMantisi Bir_tirtilannesi Sevilayms Gittim çok teşekkür ederim şimdi eve geldim ciğer geliştirici iğne yaptılar serum taktılar hafif sancılarımda çıktı yarın 1 doz daha vurulucam dua edin vaktinde gelsin 🤲🏻🥺