Eşimi az önce Kahramanmaraş’a göreve gönderdim onun gözler dolu benim gözler dolu yarın 21+5 günlük olan bebeğimizin cinsiyetini ögrnemeye gidicek tik detaylı ultrason da cıkar artık diye ama ona yanımda görmek nasip olmadı isyan etmiyorum bir umut olur oradakilere inşallah ne bebekler nasıl halde bulundu kimisi ölü kimisi canlı Rabbim onları ailelerine ailelerini onlara bagışlasın ne olur dua edelim 🤲🥺😢