Merhaba annişler 36+0da ssncım başladı ve nstde düzenli ssncım çıktı bebeğim makat geliş olduğundan ve suyum azaldığından doktorum yatış verdi ve ciğer geliştirici iğne vuruldu ertesi gün sabah 8 buçukta doğuma alındım hamile olduğumu öğrendiğim günden beri tek dileğim normal doğum yapabilmekti sezeryandan hep çok korkuyordum korktuğum kadarda varmış malesef.. Her neyse 36+1 sabah 08.43te oğlum 2.170 gr dünyaya geldi doğduğu gibi temas bile ettirmeddn götürdüler yavrumu kesin küveze girer diye düşündüm küçücüktü aradan 5 dakika geçti dikişlerim atılırken oğlumu getirdiler giydirmişler öptüm kokladım o hissi size anlatamam daha sonra tekrar götürdüler benim dikişlerim bitti odaya çıktım birde ne göreyim oğlum odamızda çoktan babasıyla kavuşmuş bile o an ki mutluluğumu size anlatamam yavrum çok güçlü solunum sıkıntısı yokmuş resmen mucize o kadar küçük olup küveze girmemesi. Gelelim doğum sonrasına ilk 2 saat çok çok çok kötüydü tir tir titredim karnıms koydukları kum torbası beni öldürdü o 2 saat içinde 3 4 kez gelip karnıma bastırdılar en can alıcı kısmı buydu.. 2 saat geçtikten sonra kum torbasını aldılar ağrı kesici yaptılar azda olsa rahatladım 6 saat sonra yataktan kaldırmaya geldiler direk karşıya bakarak kalktım evet canım çok yandı ama pes etmedim o gün 2 saatte bir yürüdüm inanın yürümek en iyi tedavi ertesi gün acılarım baya azaldı şuan 4. günümüz evimizdeyiz sütümde geldi Allah hepinize dilediğiniz gibi doğum yaşamayı nasip etsin annişler lütfen güçlü olun sorularınızı yanıtlayabilirm🥰